Revista
De la proiecție la produsul finit
Pentru o publicație destinată unui interval de timp mai îndelungat, cu fotografii și informații ce ar putea să o facă să treacă prin mai multe mâini, este nevoie de o hârtie mai rezistentă, cu o suprafață ușor lucioasă care are capacitatea de a potența efectul fotografiilor.
O modalitate de finanțare a unei reviste este publicitatea. Așadar, calitatea hârtiei constituie un argument în plus în sprijinul unei bune alegeri în acest sens.
Dacă îți pare dificil să decizi în acest sens, poți conta pe experiența noastră. Te asigurăm că produsul finit va fi pe măsura așteptărilor tale și ale publicului său!
Revista
O lume întreagă între două coperți.
Ca să-și convingă publicul să dorească cunoașterea lumii ascunse între paginile sale, revista are nevoie să atragă atenția de la primul contact vizual, printr-un design atrăgător imprimat pe o hârtie specială. Contactul fizic, atingerea hârtiei, răsfoirea constituie următorul nivel la care impactul trebuie să atingă cotele înalte. Apoi, conținutul preia cititorul deja hipnotizat și îl poartă printre pagini, unde curiozitatea își dă frâu liber.
Portofoliu
CÂTEVA DINTRE LUCRĂRILE DE DESIGN CU CARE NE MÂNDRIM.
Vrei să vorbim?
AI O IDEE LA CARE TE PUTEM AJUTA?